Na I Komunię Św.

Odpowiedzi: 20 to “Na I Komunię Św.”

  1. Kasiula Says:

    Prześliczna karteczka! Delikatna, ale taka trochę sielska. Rewelacja!

  2. jaga Says:

    Piękna karteczka, skromna,nie przegadana, tka jak powinna byc Komunia Święta.
    Lubię Twoje karteczki .
    pozdrawiam

  3. betik Says:

    Piękna bardzo! I w Twoich klimatach, które uwielbiam:)

  4. guriana Says:

    sielska i wiankowa…cudna:))

  5. Kardamonowa Says:

    taka naturalna i lekka! śliczna!

  6. Kasia Says:

    dawno nie widziałam tak ładnego zaproszenia/ kartki komunijnej. ta sielskość i prostota są bardzo urzekające :)

  7. jolinek Says:

    to jest najpiękniejsza karta komunijna jaką widziałam!! i od razu mam pytanko czy mogę się zainspirować? za rok, przy okazji komunii mego pierworodnego? pozdrawiam Jola:)

  8. kasiorkaa Says:

    Dziękuję!

    Jolu, proszę bardzo! Miło być dla kogoś inspiracją, chyba, że ma ona służyć celom komercyjnym, wtedy jest to wkurzające ;-)

  9. jolinek Says:

    dzięki baaardzo !!! dzięki twoim karteczkom już wiem jak będą wyglądały moje (tylko moje tzn na własny użytek) przyszłoroczne zaproszenia komunijne bo już teraz się nad tym zaczęłam intensywnie zastanawiać, pozdrawiam Cię, Jola

  10. Beata Says:

    Urocza kartka! :-)

  11. Jarek Says:

    Bardzo ładne zaproszenie … proszę o informacje gdzie i jak można złożyć zamówienie , z góry dziękuje.

    jareqopole@interia.pl

  12. Agnieszka Grzywacz Says:

    Witam,
    Bardzo podobają mi się karteczki. Czy mogę uzyskać informacje w jaki sposób i gdzie można je zamówić,

    Pozdrawiam serdecznie, Agnieszka

  13. Kasik Says:

    P I Ę K N A !!! Mojej tegorocznej komunistce szczęka “opadła” :-)) stąd moje pytanie – czy można u Ciebie zamówić takie zaproszenia ? Bardzo proszę o kontakt, dziekuję :-))

  14. maja Says:

    Proszę o informacjęgdzie i za ile można zamówić te zaproszenie na komunię.Podaję dane kontaktowe: moniafalana@wp.pl.Czekam na odpowiedź – pilne!

  15. Anna Says:

    Przeczesałam necik i ta jest najpiekniejsza i bezkonkurencyjna :D Chciałabym zamówić takie cudeńka. Proszę o info i dziękuję.

  16. górna Says:

    gdzie można zamówić taką kartkę?

  17. karolina Says:

    Bardzo prosze o informacje gdzie i za ile moge takie zaproszenia kupic.Po prostu sa kapitalne ,moj adres to kraksa26@wp.pl

  18. kasiorkaa Says:

    Zainteresowanych zaproszeniami proszę o maila kasiorkaa@gazeta.pl

    pozdrawiam

  19. renatawiki@op.pl Says:

    Cudo, cudo i jeszcze raz cudo. mam tylko pytanie gdzie mogę zakupić to cudo, ponieważ będę miała komunię córki w przyszłym roku. Pozwolę zostawić sobie adres renatawiki@op.pl

  20. Iwona Says:

    Piekne kartki, gdzie moge je zamowic, podaje dane: mella8@o2.pl Dziekuje z gory i pozdrawiam

Dodaj komentarz

Follow

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

