Wracam

Jutro wracam do pracy po urlopie macierzyńskim. Obiad prawie ugotowany, ubrania poprasowane, Amelkowa spakowana na wyjście do babci i jeszcze na pożegnanie zrobiłam sobie „wspominkowego” scrapa. Powstał z kawałka papierowej torby na zakupy. Brzegi poszarpałam i pobrudziłam kawą, całość postemplowałam serduszkiem wyciętym z gumki do mazania. Nie byłabym sobą, gdybym nie wykorzystała koronek i guzików 😉 Mam do nich słabość.

pict04441

pict04451

 

pict0447

Komentarzy 11 to “Wracam”

  1. gulka Says:

    Mam same ciepłe uczucia jak patrzę na tego scrapa 🙂 Kasiorku powodzenia w pracy! 🙂

  2. Betik Says:

    Piękny klimat ma scrapek (jak wszystko, co robisz:)) a co niejednokrotnie stanowi dla mnie inspirację) Bardzo lubię u Ciebie to połączenie różnych naturalnych materiałów… Pozdrawiam i…dużo sił na najbliższy ciężki czas rozstań z maleństwem życzę:)

  3. Madziorek Says:

    śliczne, ja też lubię wspominać te chwile kiedy chodziłam z brzucholem 😉

  4. Jadwiszka Says:

    piękne zdjęcie i piękny scrap Kasiorko! ja strasznie żałuję, bo nie mam żadnego zdjęcia ciążowego…:(

    pozdrowienia serdeczne od Franka dla Amelki:)

  5. Lula Says:

    swietny rustykalny scrapik Kasiu! slabosc do guzikow i koronek zrozumiala – to przeciez twoj styl 😀

  6. Marysia Says:

    Sliczny skrap. Ale ten czas szybko leci, Amelka ma juz przeciez ponad pol roku, a mnie sie wydaje, jakby sie wczoraj urodzila!

  7. kasiorkaa Says:

    Jadwiszko, dziękuję za pozdrowienia! Amelka również pozdrawia Franka 😉

    Marysiu, mnie też zaskakuje upływ czasu.

    Dziękuję za komentarze.

  8. lamarta Says:

    A mnie te trzy sznurki skojarzyły się z Waszą rodzinką, a ta ostatnia kropka czeka na swój sznurek hihi;))

  9. eight Says:

    podoba mi się interpretacja Lamarty 😀

  10. kasiorkaa Says:

    Niezła interpretacja. Nie mam nic przeciwko, ale za jakiś czas 🙂

  11. Maja71 Says:

    No nie wierzę….jak to zleciało…Kasiu,pozdrawiam całą Waszą trójkę!Maja

Skomentuj

