Miss Amelia

3458746209_4119bcc7ee_o3459560838_643cd22cb7_o

Chciałam się pochwalić prezentem, jaki przygotowała dla mnie Agnieszka latarnia_morska. Otóż zrobiła przepiękny scrap ze zdjęciem mojej Amelutki! Obie przebieramy nogami z radości i wyczekujemy listonosza! Najbardziej niezwykłe jest to, że Aga użyła papieru, z kolekcji, którą sama zaprojektowała! Koniecznie obejrzyjcie.

Dziękuję Agnieszko!

Dziękuję również tym, którzy zaglądają tutaj, mimo tego, że  tak mało się dzieje na moim blogu. To wszystko przez wiosnę i wspomnianą wyżej Amelię 🙂 Co nie znaczy, że w ostatnim czasie nic nowego nie powstało! Obiecuję,  że się w końcu zmobilizuję i porobię zdjęcia.

Pozdrawiam

Komentarzy 6 to “Miss Amelia”

  1. gulka Says:

    ja zaglądam i czekam i czekam 🙂 scrap Latarni super jest, piękny prezent 🙂

  2. kasiorkaa Says:

    Dzięki gulko!

  3. Maja71 Says:

    Nie znam się wcale na scrapach,ale to co widzę,jest bardzo ładne.Ale Amelka….aaaach! Jaka śliczna panienka!!! Do twarzy jej w „kapalindrze”! No i ten różowy kolor-też to „przerabiałam” z moją Basią…teraz,gdy moja córka ma prawie 11lat (czyli-jak mówi-jest już „prawie nastolatką” 🙂 ),jej upodobania nieco się zmieniły-obecnie na topie jest czerń.W genach odziedziczyła,czy co??…:-) Kasiu,pozdrawiam serdecznie i czekam na Twoje kolejne wpisy,Maja

  4. kasiorkaa Says:

    Maju, dzieci tak szybko rosną, że lada chwila pewnie i ja będę przerabiała czerń 🙂 🙂 😉 Pozdrawiam Ciebie i Basię!

  5. k_izydorczyk Says:

    Kasiu Kochana:)
    Scrapek jest cudny! Strasznie mi brakuje Twoich pięknych prac, choć dobrze wiem, jak to przy szkrabach ciężko o wolny czas… Piękna ta Twoja córeczka:)
    A tu ode mnie coś malutkiego:
    http://manualnie.blogspot.com/2009/04/dzis-mamoon-sprawia-mi-bardzo-mia.html

  6. kasiorkaa Says:

    Ale niespodzianka! Dziękuję Kasiu 🙂

Skomentuj

