Kartki ślubne

Jak długo nic nie robię, wychodzę z wprawy i nie mogę złapać rytmu. Namęczyłam się okrutnie nad tym kartkami, ale generalnie jestem zadowolona. Poraz pierwszy ze stemplami (mój nowy nabytek i ogromna radość!). Bez koronek, bez guzików. No, jeden guziczek przy karnecie do prezentu.

PICT0289

PICT0290

PICT0294

komentarzy 5 to “Kartki ślubne”

  1. k_izydorczyk Says:

    Śliczne! Proste, eleganckie i romantyczne jednocześnie:) Bardzo fajnie je Kasiu zrobiłaś:)

  2. eight Says:

    Świetne! Fajnie użyte podłużne stempelki

  3. nicktoska Says:

    no no, ślicznie wyszło

  4. coco.nut Says:

    bardzo ciekawy sposób wykorzystania stempelka!!! delikatne i eleganckie wyszły, bardzo mi się podobają!!!

  5. Trusiaj Says:

    Genialny sposób wykorzystania stempla! Kupiłam niedawno podłużne stempelki, które pod wpływem zobaczenia Twoich kartek zamierzam wykorzystać w podobny sposób, bo wygląda to świetnie.

Skomentuj

