Na ślub

Moje nowe – stare odkrycie – stemple Celebrate Today. Nie myślałam, że są tak wdzięczne.

PICT0724

PICT0723

Komentarzy 18 to “Na ślub”

  1. Marysia Says:

    Przepiekne te stemple! Gdzie je kupilas?

    Kartka sliczna!

  2. eight Says:

    nie lubiłam tych stempli, tj nie podobały mi się, aż do dzisiaj. zaczarowałaś je! Cudna kartka!!!

  3. latarnia morska Says:

    To są też moje ulubione 😀 Są tak uniwersalne, że używam ich stale 🙂
    Urocze zaproszenia!

  4. nicktoska Says:

    coś pięknego!!! bardzo mi przypadły do gustu – eleganckie, kremowe. jesteś wielką inspiracją

  5. kasiorkaa Says:

    Stemple ze scrap.com! Wystarczy kliknąć na ich nazwę w treści posta, by przenieść się do sklepu.
    Dziękuję!

  6. marikodzi Says:

    Prosta a prześliczna kartka!!!

  7. Kardamonowa Says:

    Fantastyczne! Nie spodziewałam się, że te stemple są takie piękne!

  8. Lucy F. Says:

    Hi,

    I love your creations, especially your collection ATC , which I find very original. you make very beautiful things.
    Your cards are also very stylish, and packed with details that are simple but very important.
    please, continue to marvel us, with your great achievements.

    Thanks you,
    Have a good day,

    Lucy F.

  9. Wiola Says:

    Dzień dobry
    Chciałabym dowiedzieć czy istnieje możliwość zamówienia u Pani zrobienia zaproszeń ślubnych. Te które obejrzałam na stronie bardzo mi się podobają.
    Proszę o odpowiedź 🙂
    Pozdrawiam

  10. Kasia_377 Says:

    Witam, również mam zapytanie odnośnie tego, czy wykonuje Pani zaproszenia ślubne na zamówienie? Bardzo proszę o odpowiedz, serdecznie pozdrawiam Kasia :).

  11. kasia Says:

    prześliczne zaproszenia:)
    i cytując za eight zaczarowałaś te stemple!

  12. Patrycja Says:

    Fantastyczne. Tak jak poprzedniczki mam pytanie, czy można by było zamówić takie u Pani na ślub? Pozdrawiam

  13. anna Says:

    witam
    Chciałam się dowiedzieć czy jest możliwość zamówienia u Pani takich zaproszeń.
    Proszę o szybką odpowiedz:)
    Pozdrawiam

  14. medowa Says:

    witam,

    chciałam się spytać czy robi Pani na zamówienie te zaproszenia, jeżeli tak to w jakiej cenie? dziękuje;)

  15. kasiorkaa Says:

    Zainteresowanych zproszeniami proszę o kontakt mailowy

  16. koni90 Says:

    witam !
    Chciałam wiedziec gdzie znajdę Pani maila ?

  17. kasiorkaa Says:

    kasiorkaa@gazeta.pl

  18. daget Says:

    bylas mi inspiracja , dziekuje 🙂

Skomentuj

