Misiowa reaktywacja

Mam nadzieję, że ktoś jeszcze pamięta moje tekturowe misie z kartek. Tym razem misio na pamiętniczku dla Mikołaja.

8,5 x 8,5 cm

komentarzy 8 to “Misiowa reaktywacja”

  1. agnieszka Says:

    pamietamy , pamietamy… 🙂
    ja kocham Twoje misie od dnia kiedy po raz pierwszy je zobaczyłam :*
    śliczny ten pamiętniczek 🙂 maleńki, sama słodycz 🙂

  2. kasandra Says:

    Fantastyczny !!!

  3. nowalinka Says:

    Ja też pamiętam „Misiorki Kasiorki „:))
    Na pamiętniku też misio prezentuje się cudnie 🙂

  4. viva Says:

    nie no – Twoje misie są niezapomniane! I w takim wydaniu misiu też wygląda ślicznie!

  5. Marysia Says:

    Boski pamietnik Kasiorko!

  6. Iza Says:

    Ja pamiętam!:-) Oczywiście, że pamiętam!:-) Tak słodkich wytworów się nie zapomina:-)))

  7. jadwiszka Says:

    Piekny pamiętnik! ciągle mam przed oczami misia w drewnianej ramce, którego keidys pokazywalas na forum i Twoje dzieciowe kartki- dla mnie niedoscigniony wzór- piękne!

    pozdrowienia:)

  8. lamarta Says:

    No pewnie, ze pamiętam – i stesknilam sie misiami Twojego autorstwa, a ten na pamietniku jest przecudny!

Skomentuj

