Broszkowe szaleństwo

Zaczęło się od wyzwania biżuteryjnego na HoA. Tak, jak uwielbiam biżuterię, tak nie potrafię jej robić! No, ale znowu wpadłam w mój worek ze szmatami i powstała cała seria broszek. Do jeansowej kurtki, swetra, eleganckiej sukienki, torebki…

komentarzy 17 to “Broszkowe szaleństwo”

  1. Lily Says:

    świetne wyszły Ci te broszki:-)

  2. Kasia Says:

    piękne są! widać chcieć to móc 😀

  3. muma Says:

    mnie tez szalenie sie podobaja ! :*

  4. lorka Says:

    A widzisz ,ze potrafisz! i te twoje brochy znowu takie indywidualne..

  5. lorka Says:

    chcialam jeszcze dodac,ze mamy chyba takie same obrusy.. material z ikea takie beżowy jakby w kratke?

  6. aagaa Says:

    Piękne!

  7. betik Says:

    Piękne brochy! Mnie urzekła ta przy dżinsowej kurtce ale i dwie pozostałe by mi pasowały:) Zawsze z podziwem patrzę na osoby, które robią coś z niczego:)

  8. jaga Says:

    Cudowne brochy, cieszę się z posiadania tak pieknej broszki

  9. cynka Says:

    kolorami się napasłam…odcieniami…pięknem!!!!!

  10. rosaliaa Says:

    rewelacja!!!

  11. kasiorkaa Says:

    Dziękuję!
    Lorko, to faktycznie materiał z Ikei.

  12. mrouh Says:

    szałowe, kolory powalające!

  13. eight Says:

    fantastyczne Kasiu!!!

  14. Ivonna Says:

    świetne brochy! Super dobrane kolorki.

  15. elisaday79 Says:

    Są świetne! Nic sobie nie ujmuj pisząc, że nie potrafisz robić biżuterii, bo wychodzi Ci ona rewelacyjnie:)

  16. Douma Says:

    Jakie cudne te broszeczki! Chociaż nigdy nie nosiłam, to chyba zacznę się rozglądać za takimi ślicznościami 🙂

  17. Marysia Says:

    Boskie! I po co ty je tutaj pokazywalas. No wiesz jakiego ja mam teraz stresa. Wogole nie moge nic wymyslec. Lorka wybacz!

Skomentuj

