Uwaga, uwaga – ogłaszam wyniki candy!

Dziękuję wam bardzo za komentarze i za to, że tu zaglądacie. Dzięki candy poznałam wiele fajnych blogów.

A wianek poleci do Vivy! Vivę proszę o kontakt i przysłanie adresu kasiorkaa@gazeta.pl.

Pozdrawiam

komentarzy 12 to “Uwaga, uwaga – ogłaszam wyniki candy!”

  1. viva Says:

    O maj gad!! Wszystkich informuje, że to właśnie JA JA JA!!! 😀
    Ale się cieszę!!

    Dziękuję ślicznie, przeszczęśliwa jestem!!! Już ślę maila 🙂

  2. kasiorkaa Says:

    Ale fajna reakcja 🙂 🙂

  3. Mira Says:

    Gratulacje dla Vivy a Tobie wielkie dzięki za inspirację do robienia wianków.
    Pozdrawiam

  4. Ivonna Says:

    Gratulacje dla szczęściary!
    Dołączam się do podziękowań za inspiracje, już popełniłam co nieco oczekując na wyniki losowania. Nie miałam szczęścia 😦 szkoda bo Twoje prace mają fajny klimat. Może innym razem się uda.
    Pozdrawiam serdecznie.

  5. anita22 Says:

    gratulacje!

    dodam ,ze broszki poniższe są świetne! na pewno niepowtarzalne

  6. asica.p Says:

    viva aaaaa
    ciesze sie ze to Ty
    choc nieziemsko zazdrposzcze:p

  7. aagaa Says:

    Gratulacje dla VIvy-szczęściary!!

  8. Marysia Says:

    Leeeeeeeeee, i znowu nic. Odchodze stad jak pies z podkulonym ogonem… Dobrze, ze dostalam piekny wianek od Migdalowej 🙂

    Gratulacje dla Vivy!

  9. marikodzi Says:

    Gratulacje dla Vivy!
    Broszki są przecudne!

  10. shiraja Says:

    viva- ależ z ciebie szczęściara :). Gratuluję serdecznie

  11. viva Says:

    Dostałam!!
    Dostałam dzisiaj!!
    jest jeszcze piękniejszy niż na zdjęciu!! 🙂
    A kartka jest wprost fantastyczna! Dziękuję raz jeszcze i mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko, że pokażę go jeszcze na blogu 🙂
    :*

  12. kasiorkaa Says:

    Oczywiście, że nie mam 😉 Pozdrawiam

Skomentuj

