Wianków ciąg dalszy

Od jakiegoś czasu na wszelkie tkaniny patrzę przez pryzmat szmacianych wianków…

I jeszcze jeden. Okazuje się, że patent z wiązaniami i tu fajnie wygląda.

komentarzy 11 to “Wianków ciąg dalszy”

  1. Marysia Says:

    No to teraz tylko czekac na reakcje 🙂

  2. kasiorkaa Says:

    🙂

  3. Mira Says:

    Kolejne cudne wianki. Najbardziej podoba mi się pierwszy- błękitno-beżowy. Cudo!

  4. cynka Says:

    oj też tak teraz mam z tymi materiałami :)))) dzięki TOBIE KOchana:)!!!!

    a na gałązka przecudnie!

  5. anita22 Says:

    oo ten ostatni bardzo mi się podoba-szczególnie przez te wystające niesforne gałązki 🙂 bardzo wiosenny

  6. Ivonna Says:

    Też zaraziłam się Twoimi wiankami 🙂
    Jest tej zaraźliwej przypadłości strona bardzo pozytywna. Stosy sklepowych gazetek reklamowych, znikają sprzed drzwi … we wnętrzu wianków.
    Ten z gałązkami wielkiej urody jest. Pozdrawiam serdecznie.

  7. Kardamonowa Says:

    Śliczne!

  8. Molly Says:

    ach, wciąż pozostajesz mistrzynią wianków! ;D i ja też ciągle wiążę wianki, przez Ciebie! ;))
    ale Twoje są świetne! dziewczyny mają rację – ten gałązkowy jest najciekawszy i bardzo wiosenny ^^

    moje możesz zobaczyć i ocenić tu: http://www.mollownia.blogspot.com

    Pozdrawiam 🙂

  9. marikodzi Says:

    Wspaniałe wszystkie, śliczności! Ten wiosenny taki świeży!

  10. Justyna Says:

    Witam, zachwyciły mnie Twoje wianki, podpowiedz, proszę, jak go wykonac:)

  11. kasiorkaa Says:

    Tu znajdziesz link https://kasiorkaa.wordpress.com/2010/02/07/szmaciany-wianek-i-candy/

Skomentuj

