Cuda wianki…

A u mnie dalej wianki. Coraz bardziej wielkanocne i frywolne 🙂

Wianek jako dekoracja doniczki.

A to eksperyment z wykorzystaniem serwetek papierowych. Tani i bardziej dostępny materiał, do wykorzystania w pracy z dzieciakami.

I dalsze wariacje na temat broszek. Niestety w pośpiechu zapakowałam wszystkie zapominając zrobić zdjęcia. Moja faworytka to niebieska. A w kolejce czekają piękne amaranty…

I jeszcze pochwalę się co dostałam od Szajki w ramach wymiany biżuteryjnej na HoA. Cudo!!

komentarzy 10 to “Cuda wianki…”

  1. NieZapominajka Says:

    Rewelacyjny pomysł na wianek z serwetek!!! Kto by pomyślał że to tak ładnie będzie wyglądało! Pozdrawiam

  2. jaga Says:

    fajne wianki z serwetek,
    a broszki przesliczne

  3. Lula Says:

    kogo trzeba zamordować, aby zdobyć taka brochę?… 😛

    a tak na poważnie – sprzedajesz je gdzieś??

  4. Marysia Says:

    jak cudnie zapakowalas te broszki! Jak widze te prezenty bizuteryjne to coraz bardziej zal mi Lorki…

  5. k_izydorczyk Says:

    Boskie brochy Kasiu:) I Wianki takie wiosenne:)

  6. kasiorkaa Says:

    Lula jak chcesz taką broszkę to juz masz! A sprzedaję głównie wśród znajomych.

  7. Joasiunia:) Says:

    Broszki-rewelacja!!! Nie lubię broszek,ale Twoje mi się podobają!!!:)

    A wianuszki-boskie!!!!!!!!!:) Też spróbowałam zrobić takie… Nie wyszły co prawda tak śliczne jak Twoje ale coś tam wianek przypomina hihi;)

    Pozdrawiam!

  8. Lula Says:

    🙂
    bede myslec nad rewanzem, jakies sugestie?

  9. Kardamonowa Says:

    Wspaniały pomysł na wianki z serwetek – bardzo ekonomiczna wersja! I przyznam, że też zachwyciłam się niezwykłym opakowaniem ślicznych broszek. Robi wrażenie!

  10. lidia Says:

    Ciekawy pomysł z tym wiankiem na doniczce 😉

Skomentuj

