Filcowy debiut

Jestem wielką fanką ręcznie robionej biżuterii, ale jak już kiedyś pisałam, sama nie porafię jej robić. Bardzo podobają mi się filcowe korale i postanowiłam zmierzyć się z takim wyzwaniem. Na próbę kupiłam wełnę, igłę, no i się zaczęło… Pierwszą kulkę dziobałam pół dnia, częściej trafiając w palce niż w wełnę, a ona cały czas pozostawała miękka. Kiedy już doszłam do jako takiej wprawy, złamała mi się igła. Korale owszem wyszły, ale były jakieś takie banalne i więcej wisiały na wieszaku niż na mojej szyji. Wczoraj znowu mnie natchnęło i oto efekty, z których jestem zadowolona. Filcowe kulki połączyłam z drewnianymi koralami.

Ciąg dalszy na pewno nastąpi.

komentarzy 7 to “Filcowy debiut”

  1. Ivonna Says:

    Debiut wspaniale się udał! A zestaw kolorów marzenie.

  2. Ola Says:

    gratuluję, niezłe początki, ja jeszcze nigdy nie filcowałam 🙂 może kiedyś również i do tego się zabiorę 🙂 podobają mi się połączenia kolorów, szczególnie ten brąz z pomarańczem, dzięki tym drewnianym koralikom robi się taki słoneczny 🙂

  3. viva Says:

    No fantastyczne!! Moje filcowe kule leżą sobie na razie w szklanej salaterce z drewnianymi koralami – i cieszą mnie oko, bo tworzą radosny kolorowy miks. Ale patrząc tak na Twoje to chyba coś w końcu z nimi przed świętami zrobię :-).
    Muszę też przyznać, że Twoje filcowe kulki wyszły idealnie równe i gładkie :-).

  4. id.kulka Says:

    Prześlicznie!
    Dla mnie filcowanie to (na razie?) czarna magia, tym bardziej jestem pod wrażeniem takich ślicznie kulistych kulek 🙂

  5. marikodzi Says:

    super wyszło! Świetny zestaw kolorów, chętnie bym w takich chodziła 🙂

  6. Magda Says:

    Na pewno natchnienie na tak piękne korale przyniosła wiosna!!?!?

  7. jaga Says:

    piękne korale ,bardzo podoba mi sie kolorystyka

Skomentuj

