Notesik na słówka

Pierwsze dziecięce słówka są urocze i warto je zapisywać.

Papiery z zapasów zrobionych w scrap.com

Odpowiedzi: 4 to “Notesik na słówka”

  1. Sagitta Says:

    Super!!
    Dobrze że mi przypomniałaś, muszę taki zrobić na słówka Hanki

  2. Koczes Says:

    bardzo fajny:) mój Olo tak szybciutko zaczął gadulić, że nie zajarzyłam nawet kiedy:)za to mojej Werce do dziś zdarza się”chińczykować”:)))Buziole:)

  3. Kasia Says:

    Świetny pomysł i ładny notes 🙂 Pozdrawiam

  4. Elka Says:

    Bardzo fajnie wygląda taki notesik, muszę przysiąść i sama zacząć działać, bo jak na razie to tylko wersje elektroniczne wchodzą w grę 🙂 Znalazłam taką aplikację scrapbook dilmah na facebooku i w niej tworzę swoje skrapki 🙂

Skomentuj

