Zaproszenia ślubne

komentarzy 12 to “Zaproszenia ślubne”

  1. Kardamonowa Says:

    Piękne!

  2. jasminowasia Says:

    wspaniałe
    a szalik… zazdraaaaszczam 😉

  3. qlka Says:

    Przepiękne! Eleganckie do kwadratu!

  4. kasiorkaa Says:

    Dziękuję!

  5. Monika Szmidt Photography Says:

    Witam jestem fotografem ślubnym i jestem zauroczona pani zaproszeniami ślubnymi, pozwoliłam sobie umieścić link do pani strony, polecając moim klientom i znajomy te niezwykłe i orginalne prace.
    Monika Szmidt Photography.
    Pozdrawiam

  6. Emilka Says:

    Bardzo ładne zaproszenie, gratuluję pomysłu. Ja na razie swoje projekty mam tylko w wersji elektronicznej stworzonej przy pomocy aplikacji scrapbook dilmah z facebooka. Mam nadzieję, że niedługo będę mogła się nimi pochwalić 🙂

  7. iwona Says:

    cudne

  8. gosia Says:

    Witam!Czy istnieje mozliwość zamówienia takich zaproszeń na ślub?

  9. Paulina Says:

    ponawiam pytanie koleżanki 🙂

  10. Parka Says:

    Bardzo ładne zaproszenia ślubne – tylko pozazdrościć talentu.

  11. Piotr Says:

    podpinam się pod powyższe prośby. Czy jest możliwość zamówienia u pani takich zaproszeń? pozdrawiam i czekam na kontakt

  12. kasiorkaa Says:

    Zainteresowanych proszę o kontakt kasiorkaa@gazeta.pl
    Pozdrawiam i dziękuję

Skomentuj

