Mam i ja!

Lorka  rozpętała szaleństwo szalikowe! W końcu i ja mam swój szalik. Pewnie nie ostatni!

Komentarzy 9 to “Mam i ja!”

  1. jaga Says:

    masz zdolne łapki

  2. kasiorkaa Says:

    Ale na pewno nie tak zdolne jak Twoje!!!!

  3. Sagitta Says:

    wersja czarna jest super,…. ja tez pewnie zrobię nastepne 🙂

  4. habalvellorka Says:

    oo przy czarnym najbarzdiej się umeczylam, kiepsko oczka widac.. wiec chylę czoła! pieknie ci wyszedł:)

  5. Klaudia Says:

    ładny, sama bym taki chciała:)

  6. Maja71 Says:

    Witaj Kasiu,szaliczek piękny-bardzo mi się podoba:-) Serdecznie Cię pozdrawiam i przesyłam uściski dla Amelki,Maja

  7. kasiorkaa Says:

    Dziękuję Maju! Ja również Was całuję!

    Rzeczywiście ciężko robi się z czarnej wełny!

  8. Kardamonowa Says:

    Śliczny!

  9. paszczata Says:

    śliczny^^

Skomentuj

